Splošni pogoji

Sprejem teh splošnih pogojev je pogoj za izvedbo nakupa, zato priporočamo, da si jih pred izvedbo nakupnega procesa natančno preberete. Določajo vaše pravice in obveznosti ter nakupne pogoje. Šteje se, da ste z vsako transakcijo, opravljeno prek naše spletne trgovine, seznanjeni s celotno vsebino teh splošnih pogojev in da ste vanje privolili brez omejitev.

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE MOJ KOMARNIK

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji spletne trgovine www.mojkomarnik.si (v nadaljevanju “splošni pogoji”), so sestavljeni v skladu z veljavno zakonodajo, na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. S spletnim mestom upravlja podjetje Grad-El, d.o. o. (v nadaljevanju “ponudnik”, “MOJKOMARNIK” ali “prodajalec”). Pridržujemo si pravico do naknadnih sprememb splošnih pogojev brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave dalje in so od takrat dalje za uporabnika tudi zavezujoče.

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  2. b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  4. d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. e) pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  6. f) vse cene so jasno in nedvoumno določene in razvidno je prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  7. g) način plačila in dostave,
  8. h) časovno veljavnost ponudbe,
  9. i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca odstop od pogodbe,
  10. j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

SPLETNA TRGOVINA

Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Pridržujemo si pravico, da za določen ali nedoločen čas omejimo ali popolnoma ustavimo prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omejimo ali popolnoma ustavimo dostop do strani spletne trgovine. Prav tako si pridržujemo pravico, da zaradi očitne napake v spletni trgovini (npr. očitno napačna cena), naročilo zavrnemo.

REGISTRACIJA

Ob registraciji v sistem MOJKOMARNIK obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. S potrjeno registracijo preko elektronske pošte obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Če uporabnik kadarkoli kasneje želi svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na info@mojkomarnik.si. K obo sprememba elektronskega naslova izvedena, bo o tem uporabnik obveščen preko elektronske pošte.

 >> KAKO NAKUPOVATI V NAŠI SPLETNI TRGOVINI

Za vašo lažjo orientacijo in enostaven nakup smo pripravili navodila, kako nakupovati v naši spletni trgovini:

I. Izbor izdelka

S klikom na sliko izdelka se pokažejo podrobnejše informacije. Izpolnite zahtevane podatke artikla in pritisnete gumb “V košarico”. Artikel bo prestavljen v nakupovalno košarico. Nato lahko nadaljujete z nakupom drugih izdelkov ali pa preidete v košarico za dokončanje nakupa.

II. Izpolnite svoje kontaktne podatke

V košarici izpolnite svoje kontaktne podatke in podatke o naslovu za pošiljanje.

2.Izberite način dostave

1) Hitra pošta – plačilo ob prevzemu

Če ste izbrali to možnost, vam bomo izdelek dostavili na vaš naslov, ki ga boste navedli.

2) Osebni prevzem v skladišču na Agrokombinatska cesta 61A, 1000 Ljubljana.

2. Izberite način plačila

Izberete eno izmed naslednjih možnosti:

1) Po povzetju

3. Promocijska koda

Promocijska koda je beseda, ki jo kot prijavljen uporabnik vpišete v četrtem koraku spletnega nakupa. Tukaj je na voljo okence, v katerega lahko vpišete trenutno veljavno promocijsko kodo, nato sledi še klik na gumb “Uporabi kodo”. Popust oziroma ugodnost bo upoštevana takoj zatem.

III. Splošni pogoji

Preberite splošne pogoje in s kliknom označite, če se z njimi strinjate. V koliko pristanete na te splošne pogoje, lahko nadaljujete nakup.

Tukaj vse še enkrat pozorno preglejte.

IV. Potrditev naročila in povzetek nakupa

S klikom na “Potrjujem naročilo” se naročilo pošlje v nadaljnji proces. O vseh naslednjih korakih boste obveščeni preko elektronskega naslova, ki ste ga vnesli v prvem koraku.

  V primeru, da v določenem trenutku potrebujete pomoč pri nakupu, nas lahko vedno kontaktirate na spodaj navedene podatke: 

CENTER ZA POMOČ STRANKAM 

E: info@mojkomarnik.si

T: +386 (0)-31-808-901

Pomembno: Pridržujemo si pravico, da naročilo brez razloga odpovemo. 

 >> POSTOPEK PO ODDAJI NAROČILA 

1. Naročilo sprejeto

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

2. Naročilo potrjeno

Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila, ostale train iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj ponudniku ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka istega delovnega dne, lahko ponudnik naročilo kupca zavrne iz razloga, ker blago ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

3. Blago odpremljeno

Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o train elektronski pošti obvesti kupca.

POMEMBNO: V primeru, da se kupec odloči za preklic naročila, nas mora o tem nemudoma obvestiti  preko elektronske pošte info@mojkomarnik.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je blago že pripravljeno na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči preko zgoraj omenjene telefonske številke ali e-maila.

>> NAKUP ZA PRAVNE OSEBE

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v prvem koraku izberete opcijo “Samo za podjetja”. Tukaj vpišete ime podjetja in davčno številko podjetja.

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja.

Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe:

Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev, kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vsako vračilo bo individualno obravnavano, pri tem pa bomo poskušali dosegati kriterije dobavitelja. Ob upravičenosti za vračilo blaga lahko koristite zamenjavo za drug artikel po vaši izbiri (ki je enak ali cenovno dražji). Vračilo kupnine žal ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja, z razliko v že predhodno omenjenih možnostih odstopa od pogodbe. Več o možnostih vračil v okviru garancijskih pogojev si lahko preberete v nadaljevanju train oziroma na train o vračilih.

>> RAZPOLOŽLJIVI NAČINI PLAČILA

  1. Načini plačila – splošno

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

– z gotovino po povzetju,

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico do zahtevka po plačilu z nakazilom na račun Grad-El  d.o.o. (po ponudbi/predračunu)

>> IZDAJA RAČUNA

Splošno

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in train vrniti, če je to potrebno in mogoče. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Izstavljanje računov na podjetja v EU

V naši spletni trgovini omogočamo nakupovanje tudi podjetjem, ki so registrirana znotraj članic Evropske unije in so hkrati davčni zavezanci. Vsem, ki želijo imeti račun izstavljen na podjetje v tujini, omogočamo izključno osebni prevzem blaga v enem izmed naših prevzemnih mest. Takoj ob oddaji spletnega naročila je potrebno navesti, da bo blago po osebnem prevzemu potovalo iz Republike Slovenije. Naknadni popravki računov niso možni. Ob prevzemu je potrebno izpolniti in podpisati tudi izjavo o prenosu blaga v drugo državo članico Evropske unije.

Hramba pogodbe Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem train (Moj profil).

>> CENE IZDELKOV

Splošno

  • Vse cene na internetni train www.mojkomarnik.si so izrażene v EUR in so veljavne na dan nakupa oz. izvedbe naročila.
  • Cene že vključujejo davek na dodano vrednost (DDV), razen če je izrecno napisano drugače.
  • Veljajo objavljene cene izdelkov, ki pa jih lahko spremenimo brez predhodnega obvestila.
  • Pri nakupu bomo upoštevali ceno, ki velja ob oddaji posameznega naročila.
  • Cene so predstavljene kot Redne cene in Znižane cene.

>> PONUDBA ARTIKLOV

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba MOJKOMARNIK ažurira in spreminja pogosto in hitro.

>> DOSTAVA

Splošno

  • Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.
  • Pogodbeni partner za dostavo pošiljk sta DPD in Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Poštnina

  • Stroške poštnine krije kupec.
  • Poštnina je v primeru nakupa nad zneskom 200,00 EUR brezplačna.

Kraj dostave

Dostava naročenega blaga v spletni trgovini je mogoča na ozemlju Republike Slovenije.

 

Dostava do vrat

Vaše naročilo vam bo dostavljeno na naslov, ki ste ga navedli v košarici pod ”NASLOV ZA POŠILJANJE PAKETOV”.

Čas dostave

  • Paket lahko pričakujete v roku 7-24 delovnih dni.
  • Na dan dostave lahko paket pričakujete do 16. ure.

Pomembno

  • Čas dostave se lahko podaljša v primeru, da se stranka ne javi na telefon.
  • Čas dostave se lahko podaljša v primeru, da podatki o naslovniku paketa niso točni.

Način dostave in plačila

Dostava do vrat (plačilo ob prevzetju)

Ponujamo vam tudi možnost plačila ob prevzetju. Ko stranka prejme paket, plača vrednost paketa dostavni službi, v nasprotnem primeru paketa ne more prevzeti. V primeru, da vas dostavna služba ne more priklicati, vam bodo pustili obvestilo.

 

>> CENIK STORITEV 

PLAČILO OB PREVZETJU

Hitra pošta: 10 € z DDV

 

PRI NAROČILU NAD 200 € JE POŠTNINA BREZPLAČNA

Za spletna naročila v vrednosti višja od 200 evrov, je poština brezplačna.

>> ZALOGA

Trgovina MOJKOMARNIK prodaja le izdelke, ki so na zalogi.

>> ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

>> SKLEPANJE POGODBE NA DALJAVO

Kupoprodajna pogodba na daljavo je sklenjena v trenutku, ko vam na vaš elektronski naslov, ki ste ga posredovali ob naročilu, pošljemo potrdilo o naročilu (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo. Dobroimetje na MOJKOMARNIK računu stranke in vsa vplačana sredstva po predračunih se ne obrestujejo. Vaše naročilo hranimo v elektronski obliki na sedežu našega podjetja. Zahtevate lahko kopijo naročila preko našega kontaknega naslova info@mojkomarnik.si.

>> PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE, ZAMENJAVA IN VRAČILO BLAGA

Pravica do dostopa potrošnika od pogodbe

  • Pri pogodbah sklenjenih na daljavo ima potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
  • Sporočilo o odstopu od pogodbe Potrošnik odstop od pogodbe sporoči na e-naslov prodajalca: info@mojkomarnik.si ali priporočeno na naš naslov.
  • Rok 14-ih dni začne teči en dan po datumu prevzema.
  • Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
  • Vračilo plačil V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 30 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne prejeta plačila.
  • Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
  • V primeru plačila po povzetju vrnemo plačilo na vaš transakcijski račun.
  • Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo.
  • Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne koriščeni bonus ali promocijska koda v obliki nove kode.
  • V primeru, da je bil koriščen naš darilni bon, se ta upošteva kot plačilno sredstvo in se ob odstopu od pogodbe vrne na uporabnikov račun, vplačani znesek pa se vrne na račun uporabnika.

VRAČILO BLAGA 

  • Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 30 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago.
  • V tem primeru mora kupec vrniti kupljeno blago v originalni embalaži, nerabljeno in nepoškodovano.
  • Priložena mora biti kopija računa.
  • Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 30 dnevnega roka za vračilo.
  • V primeru odstopa od pogodbe mora potrošnik prejeto blago v zakonskem roku vrniti ali po pošti poslati na naslov prodajalca.
  • Potrošnik mora blago vrniti prodajalcu nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
  • Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe.
  • Potrošnik sme opraviti ogleda in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.
  • Preizkušanje blaga, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
  • To je zlasti v primeru, če potrošnik artikel že začne uporabljati ali če pri tehničnih izdelkih posamezne komponente odpre ali sestavlja.
  • Stroški pošiljanja Stroške pošiljanja in vračila blaga prodajalcu krije kupec.
  • Obračunava se po veljavnem ceniku dostavne službe.

Vračilo, ki ni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov

  • V izjemnih primerih, vendar brez prejudica, da bomo dejansko tako ravnali, ko blago ni vrnjeno v skladu Zakonom o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 98/04 – uradno prečiščeno besedilo, 114/06 – ZUE, 126/07, 86/09, 78/11, 38/14 in 19/15), lahko potrošniku ponudimo odkup blaga z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu.
  • Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti.
  • Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega blaga enake ali višje vrednosti.
  • Obrazec za odstop od pogodbe pošljemo po elektronski pošti.

>> GARANCIJA

  • Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil ter ob predložitvi računa.
  • Garancijski roki so navedeni na računu.

>> REKLAMACIJE

Splošno

  • Vse izdelke pred odpremo kupcem pregledamo in odpošljemo nepoškodovane.
  • Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo za dostavo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži.
  • Pravice kupca Kupec ima pravico, da ob morebitni napaki na blagu zahteva, da izdelek z napako zamenjamo z novim brezhibnim izdelkom ali vrnemo plačani znesek ali odpravimo napako na izdelku ali vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju z napako.
  • Kupec si lahko izbere tudi drug izdelek, v primeru, da bo novi izdelek dražji od obstoječega, kupec doplača razliko.
  • Če želite menjavo blaga iz razloga v prejšnjem odstavku, nam to sporočite v roku 8 dni po prevzemu blaga.
  • Rok za zamenjavo izdelkov je 8 dni.
  • Zamenjava izdelkov je mogoča le ob predložitvi računa oz. kopije računa.

POMEMBNO:

  • Napako izdelka je potrebno sporočiti takoj, ko se le-ta pojavi.
  • V primeru, da tega ne storite takoj in nadaljujte z uporabo poškodovanega izdelka, reklamaciji morda ne bo ugodeno.

Stvarna napaka

Za stvarno napako gre zlasti kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki omogočajo njegovo normalno rabo
  • se kupcu izroči artikel, ki se z modelom ne ujema, izjema so le modeli, prikazani zaradi obvestil.

Kako se preverja primernost artikla?

  • Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako reklamirati?

Grad-El d.o.o. ima v svoji ponudbi izdelke najvišje kakovosti, kljub temu pa se lahko na izdelku pojavi napaka. Kupec ima možnost svoj izdelek vedno reklamirati. Izdelek bo (če je to potrebno) vrnjen dobavitelju, ki bo izdelek strokovno pregledal in ugotovil, ali gre za tovarniško napako, napačno uporabo ali mehansko poškodbo. V primeru, da bo vaša reklamacija neopravičena, boste o ugotovitvi prejeli uradni dopis.

Kako se stvarno napako – reklamacijo uveljavi?

  • Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te na reklamacijskem obrazcu in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku.
  • Kupec mora omogočiti pregled artikla.
  • Reklamacijski obrazec priložite k reklamiranemu izdelku in ga pošljite na spodaj naveden naslov.
  • Izdelek lahko tudi osebno dostavite v našo prodajalno.
  • Izdelek bo nato ustrezno pregledan.
  • Stroške pošiljanja in vračila izdelka krije kupec, ki vam jih jih v primeru, da je reklamacija upravičena, v roku 8 delovnih dni vrnem.
  • Podjetje Grad-El d.o.o. si pridržuje pravico, da poda odgovor na reklamacijo v 8 dneh od prejetja reklamacijskega zapisnika.

Naslov za pošiljanje reklamiranega izdelka

Grad-Eld.o.o.

Agrokombinatska cesta 61A

1000 Ljubljana

 

>> ZASEBNOST IN ZAŠČITA VAŠIH OSEBNIH PODATKOV

POLITIKA ZASEBNOSTI IN ZAŠČITA VAŠIH OSEBNIH PODATKOV

1. SPLOŠNO

Zavezujemo se, da bomo varovali zaupnost vaših osebnih podatkov v skladu z zakonodajo. Storili bomo vse potrebno, da vas zaščitimo pred kakršnimi koli kršitvami in zlorabami. Osebni podatki uporabnikov so eno izmed področij, kateremu posvečamo izredno skrb in pozornost, saj se zavedamo občutljive narave tega področja.

2. IZVAJANJE POLITIKE ZASEBNOSTI

Vse pri nas redno ali honorarno zaposlene osebe, ki imajo dostop do osebnih in drugih podatkov uporabnikov, so seznanjene z dolžnostjo varovanja osebnih in drugih podatkov in so dolžne upoštevati določila o varovanju zaupnosti osebnih podatkov in zasebnosti uporabnikov spletne trgovine.

Dostop do osebnih podatkov (število oseb) in obseg osebnih podatkov smo omejili na največji minimum, ki dopušča optimalno izvajanje storitev. Dolžnost varovanja osebnih in drugih podatkov velja časovno neomejeno, tudi po prenehanju razmerja z nami.

Z ostalimi podjetji, ki imajo možnost vpogleda v osebne podatke, ki smo jih zbrali, imamo podpisano pogodbo o obdelavi in varovanju osebnih podatkov iz naših evidenc.

3. KATERE PODATKE ZBIRAMO

Pri obisku našega spletnega mesta oziroma v nakupnem procesu od vas zahtevamo osebne podatke. Njihovo posredovanje je prostovoljno. S posredovanjem osebnih podatkov in s podajo soglasja privolite, da zbiramo, uporabljamo in hranimo vaše podatke. Uporabljali jih bomo izključno v namene, ki so navedeni, ko jih posredujete. Vaše podatke bomo varovali pred zlorabo, nepooblaščenim dostopom, izgubo, razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem.

Spodaj opisujemo vrste osebnih podatkov, ki jih zbiramo, način uporabe in varstva vaših podatkov ter načine, na katere lahko stopite v stik z nami. Za potrebe opravljanja storitev, ki jih ponujamo, zbiramo, vodimo, obdelujemo in shranjujemo naslednje uporabnikove podatke:

Ob naročilu: 

  • ime in priimek;
  • naslove za dostavo;
  • podjetje oz. naziv pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba);
  • davčno številko pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba);
  • naslov elektronske pošte (uporabniško ime);
  • geslo v šifrirani obliki (če je stranka hkrati registrirana v spletni trgovini);
  • kontaktno telefonsko številko; • državo bivanja;
  • anonimiziran IP naslov;
  • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce v spletni trgovini (komentar).

Kontaktni obrazec:

  • ime in priimek;
  • telefon (opcijsko);
  • elektronski naslov;
  • sporočilo;
  • anonimiziran IP naslov.

Registracija v spletni trgovini:

  • ime in priimek;
  • elektronski naslov;
  • geslo v šifrirani obliki;
  • čas in datum registracije;
  • anonimiziran IP naslov.

Prijava na elektronske novice:

  • ime;
  • elektronski naslov;
  • anonimiziran IP naslov.

Poleg tega zbiramo še:

  • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v ankete;
  • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno doda naknadno v svojem profilu;
  • komunikacijo s posameznim kupcem.

Za pravilnost, popolnost in ažurnost podatkov, ki jih vnesejo uporabniki, ne odgovarjamo.

4. ZAKAJ ZBIRAMO PODATKE

Elektronske novice

S prijavo na elektronske novice nam posredujete vaše ime, vaš elektronski naslov in anonimiziran IP naslov. Če se prijavite na naše elektronske novice, bomo vaš elektronski naslov uporabili za obveščanje o novicah, akcijah, popustih in naših dogodkih.

S prijavno na naše elektronske novice dovoljujete iznos, hrambo in obdelavo podatkov v orodju za marketinško avtomatizacijo, ki nam omogoča pošiljanje elektronskih novic. Iznos, hramba in obdelava podatkov v orodju za marketinško avtomatizacijo, ki nam pomaga kontinuirano spremljati vaše aktivnosti na strani www.mojkomarnik.si nam omogočajo agregirane in anonimizirane analize uporabe spletne strani www.mojkomarnik.si in vsebin, ki so na tej strani. Vsi osebni podatki se uporabljajo izključno za namene izvajanja naših storitev, anonimizirane analize ter optimizacijo našega poslovanja in niso dostopni javnosti, razen v primeru, ko nam uporabnik to izrecno dovoljuje s posebno privolitvijo za takšne namene.

Poleg prijave na elektronske novice, se obiskovalec spletne strani lahko strinja tudi s privolitvijo za prejemanje personaliziranih obvestil in ponudb, ki velja do preklica in ki obsega: uporabo podatkov za neposredno trženje, ponovno ciljanje na platformah za digitalno oglaševanje (Facebook, …), z namenom:

  • predstavitve celotne mojkomarnik.si ponudbe,
  • iznos in obdelavo podatkov v orodjih za digitalno oglaševanje (uporaba e-pošte za pripravo anonimiziranih segmentov uporabnikov (v tem primeru e-pošte ni mogoče pripisati specifičnemu posamezniku)
  • ter obdelavo podatkov s psevdonimizacijo (tako, da jih ni mogoče pripisati specifičnemu posamezniku).

Ta privolitev je opcijska in je zanjo potrebna eksplicitna privolitev uporabnika.

Komercialna sporočila, ki jih boste prejeli preko elektronskega naslova bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot komercialna;
  • pošiljatelj bo jasno razviden;
  • akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih;
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil;
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Kontaktni obrazec

Z oddajo komentarja preko spletnega kontakta nam posredujete vaše ime, priimek, elektronski naslov, sporočilo, po želji tudi telefonsko številko. Te vaše podatke bomo uporabili zato, da vam na vaše vprašanje čim hitreje in čim bolj kvalitetno odgovorimo.

Registracija v spletni trgovini

Z registracijo oddate vaše ime, priimek, elektronski naslov, geslo v šifrirani obliki ter anonimiziran IP naslov. Registrirani uporabniki ob naročilu izdelkov na svoj elektronski naslov prejmejo povezavo, preko katere je mogoče spremljati stanje naročenih izdelkov.

Nakup v spletni trgovini

Ob nakupu nam posredujete vaše ime, priimek, naslov, poštno številko, mesto, državo, elektronski naslov, telefonsko številko oz. naziv podjetja in davčno številko podjetja. Te podatke potrebujemo zaradi dostave, izdaje računa oz. za potrebe izpolnitve naročila. Na elektronski naslov, ki nam ga boste posredovali ob nakupu, vam bomo poslali potrditev naročila. Podatke v anonimizirani sumarni obliki lahko uporabimo za namene statističnih analiz.

5. VAŠE PRAVICE NA PODLAGI DANIH PRIVOLITEV

Posameznik lahko od upravljavca osebnih podatkov kadarkoli zahteva, da stalno ali začasno preneha z uporabo njegovih osebnih podatkov v prej navedene namene. Takšno zahtevo lahko kadarkoli naslovi na e-naslov info@mojkomarnik.si  in podrobno navede, katere privolitve želi preklicati.

Poleg tega ima tudi naslednje pravice:

  • pravico do dostopa do svojih osebnih podatkov, ki so bili zbrani v povezavi z njim, pri čemer lahko upravljavec uporabi vsa razumna sredstva za preverjanje istovetnosti posameznika, čigar so osebni podatki, posebej v primeru spletnih storitev in spletnih identifikatorjev
  • pravico do popravka netočnih podatkov, zbranih v povezavi z njim, pri čemer lahko upravljavec uporabi vsa razumna sredstva za preverjanje istovetnosti posameznika, čigar so osebni podatki, posebej v primeru spletnih storitev in spletnih identifikatorjev,
  • pravico do »pozabe«, torej izbrisa vseh podatkov, če so izpolnjeni pogoji iz 17. člena Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov,
  • pravico do prenehanja uporabe osebnih podatkov za namene neposrednega trženja, vključno s profiliranjem,
  • pravico do avtonomnega odločanja o uporabi osebnih podatkov, ki temelji na avtomatizirani obdelavi,
  • pravico do vložitve pritožbe proti upravljavcu osebnih podatkov pri nadzornem organu, če meni, da obdelava njegovih osebnih podatkov krši Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov. Če želite svoje osebne podatke spremeniti ali želite, da jih trajno ali začasno prenehamo uporabljati za namene, za katere so bili posredovani oz. zbrani nam pošljite elektronsko sporočilo. Prav tako imate možnost izbrisa vseh podatkov v svojem uporabniškem računu

 

6. LASTNIŠTVO PODATKOV

Smo edini lastnik podatkov, zbranih na tem spletnem mestu. Zavezujemo se, da jih ne bomo posredovali tretjim osebam, razen za namen dostave izdelkov. Dostavni službi bomo zaupali le potrebne podatke za dostavo v spletni trgovini kupljenih izdelkov.

7. ODGOVORNOST POSAMEZNIKA 

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

8. IZJEMNO RAZKRITJE PODATKOV

Podatki, ki jih zbiramo in obdelujemo, bodo razkriti le, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje naših zakonitih interesov.

9. PRITOŽBE IN SPORI

Spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Vzpostavljen imamo učinkovit sistem obravnavanja pritožb in imamo v podjetju določeno osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek elektronskega naslova info@mojkomarnik.si.

Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Zavedamo se, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prizadevamo po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Če želite svoje osebne podatke spremeniti ali želite, da jih trajno ali začasno prenehamo uporabljati za namene, za katere so bili posredovani oz. zbrani nam pošljite elektronsko sporočilo. Prav tako imate možnost izbrisa vseh podatkov v svojem uporabniškem računu.

Če menite, da je prišlo do kršenja določb o varstvu vaših osebnih podatkov, nas prosimo obvestite na naš elektronski naslov info@mojkomarnik.si. Zadevo bomo preverili, ustrezno ukrepali in vam odgovorili v razumnem času. Če imate vprašanja, težave ali pripombe glede te politike zasebnosti, vas vljudno prosimo, da nam to sporočite na elektronski naslov info@mojkomarnik.si.

10. SPREMEMBA POLITIKE ZASEBNOSTI

Pridržujemo si pravico do spremembe tega dokumenta (npr. sprememba zakonodaje), zato je dobro, da vsake toliko časa obiščete ta del naše spletne trgovine.

>> REŠEVANJE SPOROV

Spore med kupcem in MOJKOMARNIK, ki bi utegnili izhajati iz uporabe spletne trgovine www.mojkomarnik.si, bosta stranki poizkušali prvenstveno reševati sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, se stranki dogovorita, da bo za spore iz te pogodbe pristojno sodišče v Ljubljani.

>> OSEBNA IZKAZNICA UPRAVITELJA SPLETNEGA MESTA

Uradno ime podjetja: Grad-El d.o.o., podjetje za gradbeništvo, trgovino, gostinstvo, uvoz-izvoz in prevozništvo

Skrajšano ime: Grad-El d.o.o. Naslov podjetja: Agrokombinatska cesta 61A, 1000 Ljubljana

Davčna številka: SI65060784

Matična številka: 6055842000

TRR: SI56 3300 0000 9334 786 (Addiko Banka)

SWIFT: HAABSI22

Datum ustanovitve podjetja: 10.11.2011

Telefonska številka:+386 (0) 31 808 901

Elektronski naslov: info@mojkomarnik.si